logo

Хапвам тези неща преди лягане и изобщо не се притеснявам за излишните килограми

Хапвам тези неща преди лягане и изобщо не се притеснявам за излишните килограми

Яденето след 18:00 часа е разрешено, стига да са тези 5 продукта, казват специалисите

Всеки човек, който се грижи за здравето и фигурата си, знае много добре, че яденето след 18:00 часа е нежелателно. Колкото по-добре осъзнаваме това обаче, толкова по-голямо е изкушението да си похапнем нещо лекичко преди сън.

Често се случва, че тази лека закуска се превръща в обилна вечеря и... В крайна сметка си лягаме с обещанията, че това повече няма да се повтори. Но сценарият се повтаря отново и отново, а на финала - излишни килограми!

Чудеса обаче се случват, защото диетолозите посочиха продуктите, които спокойно можем да похапваме преди сън. Те не само ни помагат бързо да се пренесем в света на Морфей, но и не вредят на фигурата ни. 

Ето ги и вълшебните храни, които спокойно можете да ядете преди лягане, без да се притеснявате за килограмите. Всичко трябва да бъде с мярка, разбира се! 

Ориз

Това е хранителен продукт с високо съдържание на сложни въглехидрати. Оттук идва и ниското му съдържание на калории. Той не позволява да качвате излишни килограми и допринася за загубата на тегло.

9 безопасни храни, които спокойно може да похапвате през нощта

В него се съдържа минималното количество сол. Когато ядете ориз, стомашната секреция не се възбужда.

Диетолозите отдавна са забелязали, че ако включите в менюто си оризови ястия, няма да ви мъчи безсъние. Високият му гликемичен индекс осигурява бързото производство на мелатонин и триптофан, които гарантират дълбок и продължителен сън.

Парче черен шоколад

Много хора не правят разлика между тъмен шоколад и шоколадово барче. Те смятат, че и двете са вредни за здравето. Но в черния шоколад съдържанието на какао е много по-високо от съдържанието на захар. А в десертчетата количеството захар надвишава съдържанието на какао.

Тайните на диетолозите, с които винаги ще сте в перфектна форма!

Какаото е полезно за нашето тяло. Благодарение на това вещество, при консумация на тъмен шоколад нивото на холестерола се нормализира и не сме застрашени от излишни килограми. Той е отличен антидепресант. Но... Трябва да спазвате нормата - до 45 гр. на ден.

Семки

Тиквените семки са изключително полезен заместител на вредните вечерни закуски. Те бързо утоляват глада. Освен това са богати на минерали, витамини и аминокиселини.

Диетолози определиха най-добрата диета за жени над 40 години

Осигуряват добър сън, понижават съдържанието на "лошия" холестерол, стимулират червата и укрепват имунната система.

Купичка супа

Малко неочаквано, но, според диетолозите, купичка топла супа ще ви помогне да се справите с глада. Препоръчително е да е зеленчукова или пилешка. Топлият бульон преди лягане е ключът към добрия нощен сън.

8 вредни навика преди лягане, заради които стоим будни цяла нощ

Тази храна няма да ви засити особено много, но пък за сметка на това след нея ще спите като бебе. Само помнете: супите от бобови растения не се препоръчват преди лягане. В противен случай ще се получи обратен ефект.

Бадеми

Скъп разкош! Но от него не се изисква кой знае колко много. Една шепа от тези ядки ще замени всички чипсове и пуканки, които можете да погълнете преди лягане. Съдържащият се в тях протеин успешно замества протеините от животински произход.

Няма да се отървете от целулит, ако не забравите за тези 11 храни

Бадемите перфектно прочистват вътрешните органи. Според резултатите от проучвания на американски специалисти по хранене през 2012 г., продуктът не допринася за увеличаване на теглото. /jenata.blitz.bg

Харесайте jenata.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

Коментирай