Понякога купуваме неща, които не ни трябват и се чудим защо въобще сме ги взели. Друг път пък правим грешката да закупим даден продукт, чиято цена въобще не отговаря на качеството му.
Експерти анализираха личните разходи за дрехи, обувки и аксесоари и честно описаха какви са капаните, които използват продавачите.
Проверете себе си и дали е лесно да бъдете заблудени.
Тръпки да те побият! Сестрите Кардашиян качиха СНИМКА без грим и изплашиха всички
1. Красива опаковка
О, това е шумоленето на чисто нов пакет и завързването с панделка на касата! Няма да задълбаваме - ясно е, че тази част от пазаруването доставя на много от нас едно естетическо удоволствие. Но всъщност не е толкова безобидно: продавачите правят всичко възможно само и само да не искате да върнете стоката в магазина, ако случайно не ви стане или не ви харесва.
2. Промоция за закупуване на няколко стоки
Често онлайн магазините правят специални оферти извън сезонните продажби. Например 2 = 3, 1 = 2. Ако сте дошли само за едно конкретно нещо, то второто, което сте купили, за да не пропуснете промоцията, ще бъде безполезно. Също така си струва да проверите обратно колко е изгодно да закупите например комплект чорапи. Често се оказва, че поотделно една двойка струва толкова (ако не и по-евтино).
Продавачите често комбинират няколко подобни продукта в комплект, който е труден за изпълнение (остарял стил или лош цвят). Не се оставяйте да бъдете заблудени!
Външността на тези звезди се променил драстично заради един единствен детайл (ГАЛЕРИЯ)
3. Изкуствена отстъпка
Много често срещан трик. Продавачът първо повишава цената на продукта, а след това прави отстъпка от него. В резултат на това нещо струва толкова, колкото в началото на продажбите. Често срещах запечатани етикети на масови пазари като H&M. Но в интернет да се проследи измамата с цените е много по-трудно.
4. Миналогодишен асортимент
Не е тайна, че в края на сезона има много непродадени стоки в складовете. Напоследък производителите започнаха лека-полека да връщат стари неща в раздела на новата колекция. Вярваме, че това, разбира се, е по-рационално от изгарянето на тонове нови дрехи и вредата за околната среда. Независимо от това, би било по-честно да подчертаем, че все пак това са миналогодишни стоки: поставете ги на специално промоционално място.
5. Само за едри, миниатюрни, високи и пр.
Много марки имат специални линии за големи размери, високи хора, бременни жени. Изглежда страхотно, че производителите взеха предвид особеностите на фигурата на различните клиенти, но често такива дрехи са по-скъпи и подобни модели могат да се намерят в редовния отдел. Не винаги дизайните са наистина проектирани, като се вземат предвид нюансите: по-евтино е да занесете нещото, което харесвате на шивач и да го пригодите за себе си.
Защо жените не бива да седят с кръстосани крака - истини и митове!
6. Демонстрация на пълно изображение
На първо място се обръща внимание на обличането на витрините и манекените в търговския етаж. Задачата на визуалния търговец е да предложи готови модерни изображения, които искате да опитате. Консултантът също ще ви предложи да вземете няколко неща със себе си в пробната. Задачата е да се продаде поне един продукт от голямо количество.
7. Награда за покупка
Много марки обичат да предлагат игри с ценни награди на клиентите. Кой не иска да отиде на Малдивите или да спечели чисто нова кола? Нека бъдем реалисти: шансът да станете победител е незначителен. /jenata.blitz.bg
Харесайте jenata.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!