logo

При недостиг на витамини яжте тези храни

При недостиг на витамини яжте тези храни

Всичко необходимо може да си набавите и от правилното ядене

През пролетта мнозина са изправени пред недостиг на витамини. Липсата на витамини води до умора, главоболие, безсъние, чести настинки и по-сериозни последици. 

Но сега лекарите разкриха кои храни трябва да ядете, за да се преборите с недостига на витамини.

Новина, която може да спаси здравето ни СНИМКИ

За да разберете дали имате недостиг на витамин или не, то е най-добре първо да се видите с лекар и да се тествате. 

Все пак е добре да знаете, че първите симптоми са умора и недоспиване или пък лош сън.

Не докосвайте тези храни! Те са убиец на имунитета!

При първите признаци на недостиг на витамин мнозина веднага започват да пият витаминни добавки. Според лекарите обаче организмът може да получава витамини не само от таблетки, но и от обикновени продукти.

Например витамините от група А се намират в боба, морковите, цвеклото, тиквата и телешкия черен дроб. 

Дефицитът на витамин D може да бъде компенсиран чрез добавяне на гъби, олио и рибено масло към диетата. 

Можете да възстановите нивата на витамин В с морски дарове, ядки, трици, млечни продукти, сушени плодове, яйца и пълнозърнест хляб. 

Ако нямате достатъчно витамин С в тялото си, трябва да ядете ябълки и цитрусови плодове. Можете също така да добавите зеле и шипка в диетата си.

Освен това, за да се борите с недостига на витамини в организма, трябва да спортувате по-често, да дишате чист въздух и по-често да се излагате на слънце. / jenata.blitz.bg

Харесайте jenata.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

Коментирай