Внимание, в този ден от седмицата изглеждаме най-зле

Внимание, в този ден от седмицата изглеждаме най-зле

Оказа се, че има моменти, в които каквото и да правим няма как да сме красиви

Няма човек, които да не иска да изглежда млад, красиви и секси. Това се отнася с пълна сила и за двата пола.

Карли пи по 4 литра „Кока-Кола” на ден, не е за вярване какво се случи с нея (СНИМКИ)

Но като че ли жените са много по-суетни и придирчиви към външния си вид. Все пак няма мъж, които да не иска да се любува на привлекателна жена.

Оказа се в един ден от седмицата дамите изглеждат не просто зле, а наистина ужасно.

Проучване, проведено във Великобритания, показа, че в сряда след обяд жените са склонни да изглеждат най-зле. Според учените в сряда напрежението, което жените изпитват във връзка с бурния уикенди и стреса в началото на седмицата, достига своя връх.

Правим това всеки ден, без да осъзнаваме, че ни състарява преждевременно

В Обединеното кралство 46% от жените пият алкохол през почивните дни. 37% от тях консумират алкохол в такива колосални количества, че почти не работят в понеделник. 

В такива условия тялото изпитва стрес, който докато се разсее, достига своя максимум в сряда. 

Внимание, ако имате по-малка сестра или брат ви грози нещо ужасно! (СНИМКИ)

Преработката на алкохол и захарни токсини, които се консумират с алкохола, създава повишено натоварване на тялото и това е придружено от липса на сън в понеделник. 

Има кумулативен ефект, който се проявява най-силно към околната среда. В този ден експертите твърдят, че нивото на жизнената енергия рязко пада, и в резултат на това жените изглеждат уморени и остарели. 

Но колкото по-скоро наближава уикендът, толкова по-добро настроение „обзема“ жените и те отново започват да се стремят да изглеждат красиви и секси. 

Дали това прочуване влия и при мъжете така и не става ясно.

Съгласили сте с тази информация? Споделете с нас в коментарите! / jenata.blitz.bg

Харесайте jenata.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

Коментирай