logo

Звездната диета на София Лорен за тънка талия и стройно тяло

Звездната диета на София Лорен за тънка талия и стройно тяло

85-годишната актриса продължава да приковава погледите на почитателите си от цял свят

Италианската актриса София Лорен не спира да приковава погледите на почитателите си от цял свят. Тя е на 85, но това не й пречи да изглежда млада и привлекателна.

Да се поддържаш във форма не е лесна работа, затова и звездата отделя много време, за да се грижи за тялото си. И спазва строги правила на хранене. А основният й принцип е строг контрол над импулсивните решения.

София Лорен разкри тайните си за стройна фигура и вечна младост

Звездата никога не преяжда и не качва излишни килограми. В същото време тя не поставя строги ограничения в хранителния си режим и като всеки италианец, обича да си похапва.  

Но София яде на малки порции. В менюто й винаги присъстват много плодове и зеленчуци и никога не се отказва от любимите си ястия.

Лорен не знае какво е междинно ядене. Тя живее здравословно, няма лоши навици, пие много фрешове и яде прясно приготвена храна.

Веднъж месечно актрисата спазва тридневна диета, ефективността на която е доказана от години. Най-важният й принцип е точното изчисляване на калориите, които могат да се консумират на едно хранене.

Вечно млада баба разкри малките си тайни за секси тяло СНИМКИ

Основният продукт на диетата са тестените изделия, без които актрисата не може да си представи живота си. По време на режима не можете да ядете сосове на основата на сметана и сирена. 

Ето от какво се състои 3-дневната макаронена диета на Сория Лорен:

1-ви ден

На закуска София Лорен изпива 150 гр. портокалов сок и изяжда едно сварено яйце. На обяд актрисата похапва зеленчукова салата и порция пуйка със сирене (100 гр).

Вечерята й е много лека: салата от спанак и 130 гр. паста със скариди. Скаридите трябва да се запържат в зехтин. За десерт си позволява един плод, например праскова.

2-ри ден

Добре е да започнете втория ден с обезмаслено мляко - 250 мл. За обяд хапнете зеленчукова салата с парченца сирене.

51-годишната Хали Бери разкри една от малките си тайни за младежки вид! Няма да повярвате какво използва актрисата! (СНИМКИ)

Актрисата предпочита да вечеря зелена салата, както и стандартна порция паста (130 гр.) с пилешко месо. За десерт - една круша.

3-ти ден 

За закуска си направете тост със сирене. Процентното съдържание на мазнини в сиренето трябва да бъде минимално. За обяд можете да си направите салата с парчета пилешко месо (120 гр.).

София Лорен завършва третия ден с лазаня, приготвена с нискомаслено сирене и зелена салата. Десертът в последния ден е ябълка.

Актрисата обръща голямо внимание на качеството на тестените изделия. Те трябва да бъдат направени от твърда пшеница.

Красота по австралийски: Холивудската звезда Никол Кидман разкри малките си тайни за перфектен външен вид

Звездата от световното кино поддържа фигурата си не само чрез диета. В арсенала си тя има много полезни навици, сред които леки гимнастика след сън.

Всеки ден актрисата яде по едно кисело мляко с пивоварни дрожди, през ден похапва по няколко резенчета ананас.

За да поддържа гърдите си стегнати, си взима студен душ. И ляга не по-късно от 23 часа. Тя вярва, че подобен режим помага да се поддържа еластичността на кожата. /jenata.blitz.bg

Харесайте jenata.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

 

 

 

 

Коментирай

кулинар

кулинар 13.03.2020 12:58

Всичко е много хубаво, ама тя защо не дойде да си напазарува нискомаслени продукти от нашите магазини. - пълни с отрови, химия, палмово масло, имитиращи съставки....Искам да видя тогава как ще спазва тази измислена диета..