logo

Това упражнение ще ви дари с мечтаната тънка талия и плосък корем само за дни ВИДЕО

Това упражнение ще ви дари с мечтаната тънка талия и плосък корем само за дни ВИДЕО

То е техника от йогата, която се се използва като част от асана за масаж на вътрешните органи

Видеата в социалните мрежи с вакуум прибиране на корема ви плашат? Това е така, защото просто не сте наясно с ефективността на това упражнение!

Вакуумът помага за укрепване на коремните мускули и подобряване функционирането на вътрешните органи.

Това упражнение всъщност е техника от йогата, която се използва като част от асана за масаж на вътрешните органи.

Първите пионери в бодибилдинга забелязали, че гълтането на корема създава красив триъгълен силует на торса в профил и започнали да го включват в спортните си пози.

Как да се отървем от петте вида разплути коремчета, които тормозят всяка жена (СНИМКИ)

Упражнението е подходящо както за мъже, така и за жени. С него ще ускорите метаболизма, ще "включите" коремните мускули и ще накарате ендокринната си система да заработи по-добре. 

Самият Арнолд Шварценегер се е възползвал от техниката, за да се сдобие с тънка талия!  

Днес от jenata.blitz.bg ще ви разкажем по-подробно как да изпълнявате това упражнение, за да постигнете резултат, на който да завиждат всички! 

Как работят мускулите 

Един от най-труднодостъпните мускули на корема е напречният. Да го накарате да работи не е много лесно и именно заради слабостта му се образува мастният слой.

Тези 10 храни топят светкавично тлъстинките около корема!

С помощта на класически упражнения тренирате правия мускул на корема. Вакуумът помага да ангажирате както повърхностните, така и дълбоките мускули, включително и напречните.

Привържениците на здравословния начин на живот и спортистите използват това упражнение, за да намалят обема на талията си и да се сдобият с плосък корем.

Ако го правите по 5 минути дневно, само за седмица талията ви ще намалее с 3 см. И това не са просто думи!

Техника на изпълнение

Легнете по гръб. Поставете ръцете на малко разстояние от тялото и свийте коленете. Отпуснете мускулите си и бавно издишайте.

След това приберете мускулите на корема навътре. Задръжте дъха си за около 10-15 секунди. Издишайте леко, поемете пак въздух и се опитайте да свиете корема възможно най-много.  

Останете така 10-15 секунди. След това издишайте, отпуснете стомаха и направете няколко вдишвания.

Тези 4 зеленчука горят мазнините на корема светкавично

В останалите позиции на тялото техниката е аналогична. 

Упражнението се изпълнява няколко пъти. За новаци обикновено са достатъчни от 3 до 5 повторения. 

За най-добри резултати застанете пред огледалото, за да виждате успехите си и да усъвършенствате техниката. 

Фитнес треньорите казват, че е най-добре да правите упражнението сутрин, преди още да сте закусили. То ще "събуди" метаболизма ви и ще изпрати мощен приток на кръв към всички органи.

Този бърз и полезен коктейл топи големия корем светкавично!

На пълен стомах изпълнението на упражнението е малко по-трудно, а задържането на дъха може да влоши общото ви състояние, така че е по-добре да не рискувате! 

Противопоказания 

Упражнението не трябва да се изпълнява от бременни жени. Не е добре и да го правите, ако сте в цикъл.

Вакуумът не се препоръчва и за хора, страдащи от остри заболявания на органите в коремната кухина и малкия таз, хронични храносмилателни заболявания в момент на обостряне и тумори. /jenata.blitz.bg

Харесайте jenata.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

 

 

Коментирай