logo

Кошмарен симптом на коронавируса се появява по време на боледуването

Кошмарен симптом на коронавируса се появява по време на боледуването

Той обаче сигнализира на човек, че организмът му се бори с коварната зараза

Коронавирусът стана част от живота на всички ни вече повече от година, но колкото и да си мислим, че знаем за него, той все успява да ни изненада.

Забравете за тези 10 правила за здравословен живот - вече са неефективни СНИМКИ

Целият свят е под карантина. Хората сме наясно, че още при първи симптоми е добре да потърсим лекарска помощ и, че сред най-често срещаните признаци за заразата са висока температура, хрема, кашлица и липса на вкус и мирис.

При някои случи се наблюдава и парене в очите.

Какво обаче означават някои симптоми, по-различни от тези, които получавате, когато вече сте потвърден случай на заболяването?

Веднага спрете да правите тези неща сутрин – опасни са и ни състаряват без време (СНИМКИ)

В следващите редове ще ви разкрием кой е един от хубавите признаци, които, ако имате по време на боледуването, значи организмът ви се бори успешно със заразата.

Един от най-неприятните все пак спътници на коронавирус е безсънието. Не изпадайте в паника обаче, това е естествена реакция на организма, който се бори с инфекцията.

При всяко заоляване повечето хранителни вещества се изразходват за жизненоважна функция – регенерация на увредените тъкани. Други нужди отстъпват на заден план. Те включват поддържане на необходимото ниво на невротрансмитери в мозъка.

Това са биологично активни химикали, които предават импулси между нервните клетки. На първо място тези, които отговарят за релаксацията, са подложени на атака.

Защото човек трябва да си почива, той се лишава от извършване на ежедневните си дейности, които реално причиняват колебания в температурата и мозъчната активност. В резултат на това циркадните ритми се изместват – цикличната промяна в биологичните процеси, свързани със смяната на деня и нощта.

Честите събуждания и проблемите със заспиването могат да настъпят след възстановяване. Обикновено траят около 3-4 дни.

Ако ситуацията обаче не се промени, то тогава е добре да се свържете със специалист – невролог, сомнолог или лекар по превантивна педицина.

За Бога, спрете да правите тези неща сутрин! Безумно опасни са! (СНИМКИ)

Първото нещо, което трябва да направите, е да проверите нивата на мелатонин. Той регулира не само съня, но и участва във възстановяването на имунитета.

Проблемът може да бъде причинен и от липса на кислород поради нарушена белодробна функция. В този случай е важно постепенно да се увеличава физическата активност, следвайки препоръките на лекаря.

Здравословен сън

Неочаквана изненада: Смело хапвайте тези пет храни – горят мазнините от раз! 

Оптималната температура в стаята за отдих трябва да бъде между 17-20 градуса. При тези условия мелатонинът се произвежда най-добре.

Вечер заменете хладната синя светлина на телефона с топла.

След обяд се препоръчва да ядете малко количество сушени плодове и ядки. Те са  предшественици на 5HTP-триптофан, който има седативен, хипнотичен ефект върху нервната система.

Чайовете - както зелени, така и черни - съдържат тонизиращи вещества. Вечер е по-добре да ги откажете и да пиете успокояващи билкови напитки. Подходящи са хибискус, плодови препарати, лайка. Преди варене се уверете, че нямате противопоказания./ jenata.blitz.bg

Харесайте jenata.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

Коментирай