US учени: Ето как се обличат жените и мъжете, които изневеряват

US учени: Ето как се обличат жените и мъжете, които изневеряват

Според експертите това, което сме облекли, издава дали сме верни на половинката

Някои казват, че се обличаме не, за да се харесаме сами на себе си, а за да впечатлим околните. Не всички са съгласни с това твърдение, но американско проучване разби неверниците по тази тема.

Според US експертите външния вид – и по-конкретно част от облеклото на дамите (че и на мъжете), издава дали даден човек изневерява на половинката си.

От jenata.blitz.bg припомняме, че преди време издадохме как кръшкат мъжете според зодията, а освен това издадохме и как изневеряват жените от различните зодии.

Но да се върнем на това как се издаваме с облеклото, че изневеряваме на половинката.

US експертите разкриха подробности за външния вид на жените, които са най-склонни да изневеряват на партньорите си. Резултатите от проучване са въз основа на допитване, проведено в голям сайт за запознанства.

В проучването са участвали 800 жени. Установено е, че 52% от анкетираните, които имат любовник, носят сутиен с размери на чашките от A до C. В този случая собственичките на втория размер на гърдите най-често изневеряват на половинките си.

Освен това се отбелязва, че жените, които харчат големи суми пари за луксозно бельо, често са неверни във връзките си. Според проучването само 11 процента от анкетираните купуват секси бельо за половинките си, а 73 процента - за да впечатлят любовника. 
40-годишната участничка в анкетата Ясмин от Лондон потвърди, че не купува бельо ,за да впечатли съпруга си.

„Откакто започнах връзка преди шест месеца, започнах да се чувствам много по-секси. Редовно купувам секси бельо и го обичам, за да впечатля любовника ми, а не мъжа ми“, обясни тя.

Но американските учени издадоха и какво носят мъжете, които изневеряват. Експертът Даниел Крюгер определи едно конкретно облекло, предпочитано от неверните мъже. 

По време на експеримента специалиста показа на респондентите изображение на две тениски на Ralph Lauren със същото лого в различни размери. В резултат на това, според участниците в проучването, мъжете, които носят дрехи с голямо лого на известна маркаи, се интересуват повече от кратки сексуални връзки, отколкото от изграждане на дългосрочни романтични връзки. jenata.blitz.bg

Харесайте jenata.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!