logo

Край на досадното въртене в леглото! С тази ефективна военна техника ще заспите за 2 минути

Край на досадното въртене в леглото! С тази ефективна военна техника ще заспите за 2 минути

Всеки човек води различни битки в живота си. Липсата на здрав сън е една от тях.  Според статистиката 70 милиона души в САЩ страдат от безсъние и други нарушения на съня.

Няма нищо по-лошо от това да си легнеш след дългия и натоварен работен ден и цяла нощ да се въртиш в леглото. Ето, утрото неусетно е дошло, а вие така и не сте успяла да затворите очи!

Много хора страдат от безсъние и взимат всякакви медикаменти преди лягане, за да могат да си осигурят качествен сън. Това обаче не е необходимо, защото съществува една проста техника, използвана от американската армия на бойното поле. Този метод ще ви позволи да заспите за две минути, независимо къде се намирате и колко шумно е около вас. 

Лекари със списък от тревожни симптоми – имате ли ги, грози ви смъртоносна болест!

За първи път тайната на бързото заспиване е описана в книгата Relax and Win: Championship Performance. Тя бе публикувана през 1981 година, а наскоро бе преиздадена.

Шест седмици практически занятия са били нужни на 96% от пилотите, за да заспят бързо. Благодарение на тях те са се научили да заспиват на всякакъв шум. 

10 уж безобидни симптоми, които обаче сигнализират за смъртоносни болести

Ето и стъпките, които трябва да предприемете, преди да заспите. Те ще ви отнемат не повече от минута и половина и ще ви дарят със здрав и спокоен сън през цялата нощ!

Първа стъпка

Дишайте бавно и дълбоко. Отпуснете максимално всички лицеви мускули.

В езика, челюстта и областта около очите не трябва да има никакво напрежение.

В каква поза трябва да спите ако страдате от някой от тези здравословни проблеми

Втора стъпка

Спуснете раменете си възможно най-ниско, след това отпуснете дясната си ръка, а после лявата.  

Трета стъпка

Издишайте дълбоко, за да облекчите цялото напрежение в гърдите.

7 храни, които трябва да спрете, ако имате проблеми със съня

След това отпуснете краката си, започвайки от бедрата и завършвайки с пръстите на краката.

Четвърта стъпка

Дотук нещата бяха прости. Сега идва най-трудното - да освободите съзнанието си от всички мисли. 

Безсънието може да бъде симптом на опасни болести: Какво показват проблемите със съня

Представете си, че лежите в кану насред живописно езеро. Небето над главата ви е синьо и ясно.

Или пък си представете, че лежите в черен хамак, който виси в средата на стая с черни мебели.

3 ранни признака, че страдате от разстройство на съня

В продължение на 10 секунди си повтаряйте фразата: "Не мисли". 

Централната нервна система е първото нещо, което страда от липсата на сън. След това идват слабият имунитет, проблемите с паметта, високото кръвно, наднорменото тегло и ред други неприятни заболявания. Така че защо да не опитате този метод? Нищо не рискувате! /jenata.blitz.bg 

 Харесайте jenata.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

 
 

Коментирай

stan4o fanelata

stan4o fanelata 30.01.2019 20:16

GLUPOSTIII.

taka e

taka e 03.02.2019 18:26

Да си кажа честно една приятелка ми препоръча диетичния спрей,веднага го поръчах,мъжът ми също ме поддържаше - резултатите не закъсняха!.Дебеланки ,не се отчайвайте !Има вълшебна пръчица,която ще ви помогне отново да живеете ! http://bit.ly/2krgD93