logo

4 семена за изгаряне на мазнини, с които бързо ще преобразите тялото си за лятото

4 семена за изгаряне на мазнини, с които бързо ще преобразите тялото си за лятото

Хранителните вещества в фибрите са източник на енергия за полезните бактерии в дебелото черво

Става все по-очевидно, че наличието на достатъчно фибри в ежедневните ни диети е важен фактор за поддържане на добро здраве. Диетичните фибри, които бързо се движат през храносмилателния тракт, спомагат за елиминирането на вредните вещества в организма.

А също и хранителните вещества в фибрите са източник на енергия за полезните бактерии в дебелото черво. Семената са храна с високо съдържание на фибри.

Ако искате да отслабнете, тогава диетата със семена може да бъде много полезна, за да ускорите загубата на излишни мазнини.

Консумирайте тези видове, за да вкарате тялото си в перфектна форма: 

Семена от чиа
Повечето от нас вече знаят, че семената от чиа са чудесни за отслабване и са добро естествено лекарство за проблеми с кръвообращението. Ако още не сте знаели, семената от чиа са пълни с фибри, омега-3 мазнини, магнезий, калий, желязо и всъщност са с относително ниско съдържание на мазнини.

Този мъж има доста рядък и неочакван фетиш

В 2 супени лъжици семена от чиа има само 5 грама мазнини.

За да усвоите свойствата на семената чиа за отслабване, можете да хапвате супена лъжица смлени чиа семена по 2 пъти на ден. Те могат да се добавят в смутита, кисело мляко, желе и др.

Лененото семе 
Това е един от най-добрите източници на омега-3 мазнини. Омега-3 мазнините помагат на тялото да изгаря калориите и да регулира нивата на инсулин в организма. Те също съдържат малко желязо, протеин и много фибри.

Лененото семе е добър източник на фитоестрогени, които действат като естествен естроген в организма. В резултат на това те помагат на хормоните ви да останат стабилни и предотвратяват хормоналните дисбаланси, които водят до наддаване на тегло.

Всички полудяха по „Медената диета“, която прави чудеса

Количеството му фибри е по-високо от това на всяка друга зърнена култура, затова ленените семена са силно препоръчителни в диетата за отслабване.

Синапено семе
Тези семена са много добър източник на омега-3 мастни киселини, както и на калций, фибри, желязо, магнезий, ниацин, фосфор, протеини, селен и цинк. Поради свойствата си, те стимулират производството на стомашен сок. В резултат на това помага за намаляване на храносмилателните проблеми и съхранението на мазнините.

Семена от сусам
Семената от сусам са отлични поради високия си минерален и протеинов състав. Те съдържат калций (10 пъти повече от млякото), магнезий, витамин Е и цинк, от които тялото ви се нуждае за оптимален метаболизъм и добра регулация на кръвната захар.

Те също съдържат фибри, които ви помагат да отслабнете по-дълго и регулират храносмилането. Добавете ги към салати, коктейли, супи или навсякъде.

Поради високата си концентрация на калций, той помага за понижаване на холестерола и калориите.

Всички купуваме тези 5 неща от магазина, а може да са много опасни за здравето ни!

Слънчогледови семена 
Тези семена са чудесни за отслабване, но най-важното е, че можете да ги ядете по всяко време. Те са пълни с витамин Е, който действа като мощен антиоксидант за борба с токсините и възпалението, ако ги консумирате сурови, а не пържени.

Високото съдържание на олеинова, линолова, палмитинова, стеаринова, архаична и лецитова киселини може да намали синтеза на лош и общ холестерол на чернодробно ниво. Същите тези мастни киселини повишават синтеза на добър холестерол или HDL.

Тиквени семки за изгаряне на мазнини
Знаете ли, че някои от най-добрите семена, които могат да ви помогнат да отслабнете, са тиквените семки? Тиквените семки съдържат повече цинк от всяко друго семе, което е важно за изгарянето на мазнините. Цинкът помага на тялото да произвежда мастнообразуващ хормон и тестостерон.

Освен това увеличава мускулната маса и поддържа постоянно ниво на захар в кръвта. Тиквените семки съдържат също желязо и магнезий.

Те са отлични за храносмилателния ви тракт и богати на протеини за насърчаване на кротка телесна маса и ситост. И също са едни от единствените семена, които увеличават алкалността в организма, неутрализирайки киселинността. Добавете ги към кисело мляко, коктейли, овесени ядки, салати или където и да е другаде. /jenata.blitz.bg

Харесайте jenata.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

 

Коментирай