logo

Няма наяждане с тази лазаня с патладжан и моцарела

Няма наяждане с тази лазаня с патладжан и моцарела

Опитате ли веднъж това ястие, ще го готвите всеки сезон

Обичате да си похапвате вкусно, но се страхувате, че излишните калории през нощта ще навредят на фигурата ви? Не се отчайвайте! Можете да приготвите вечеря, която е едновременно засищаща и нискокалорична.

Предлагаме ви да го направите с тази лесна и удивително вкусна диетична лазаня с патладжани.

За класическата лазаня са нужни кори, кайма и сос. Във версията, която от ви предлагаме, корите се заместват с патладжан.

Ястието по нищо не отстъпва на класическата лазаня. Примамлив аромат на пресни подправки, лек кисел вкус от доматите, и мека, топяща се в устата моцарела... Опитате ли веднъж това ястие, ще го готвите всеки сезон!

Списък с продукти: 

3 патладжана
300 гр. домати
200 гр. моцарела

Няма наяждане с тези сочни пилешки рулца

50 гр. кашкавал
1 ч. л. провансалски билки или риган
сол и черен пипер на вкус

Начин на приготвяне: 

Измийте патладжаните и отстранете дръжките. Нарежете ги по дължина на филийки с дебелина 1 см и ги изпържете в растително масло от двете страни, докато омекнат. 

Направете разрези с кръстовидна форма на доматите, потопете ги във вряща вода за 1 минута, а след  това ги залейте със студена. Обелете доматите и ги намачкайте с вилица. 

Тези кюфтенца на фурна свършват за минути

Нарежете моцарелата на филийки, а кашкавала настържете на едро ренде. 

На дъното на дълбока форма за печене, предварително намазана с олио, наредете един слой патладжан. Отгоре подредете част от доматите, добавете малко провансалски билки, сол и черен пипер. Следващият слой е от моцарела. 

Повторете процедурата докато продуктите свършат. Последният слой на лазанята трябва да е от патладжани. Отгоре поръсете обилно с настъргания кашкавал.

Поръсете ги обилно с твърди стърготини от сирене.

Печете в загрята до 200 градуса фурна за 25 минути. 

Пилешки гърдички във фолио - пръстите да си оближеш!

За да направите лазанята още по-вкусна, добавете пресен босилек, мащерка, индийско орехче и майорана.

Приятен апетит! /jenata.blitz.bg

Харесайте jenata.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

Коментирай

Да бе, да

Да бе, да 18.07.2021 14:08

С пържен патладжан няма как да е нискокалорична тая лазаня