logo

Тези 4 зеленчука горят мазнините на корема светкавично

Тези 4 зеленчука горят мазнините на корема светкавично

Сега ще ви разкрием как да „измамите” тялото си, за да отслабнете

Искате да отслабнете, но въобще си нямате представа от къде да започнете? Писнало ви е от всякакви строги диети и упражнения в залата? Е, тогава следващите редове са точно за вас.

Д-р Проскурина: Това е най-грубата грешка при сушенето на косата

Днес ще ви споделим кои 4 зеленчука могат да изваят фигурата ви, защото светкавично топят мазнините. Забравете са тлъстото коремче, паласките и сочните бедра. Нужно е само да похапвате тези 4 зеленчука и съвсем спокойно и без да се морите в залата, ще изваете тяло за чудо и приказ.

Сега ще ви разкрием как да „измамите” тялото си, за да изгаря повече мазнини.

Зеленчуците са най-важната част от здравословното и балансирано хранене. Те са много богати на витамини и минерали. Кръстоцветните зеленчуци, като броколи, брюкселско зеле, зеле и карфиол са едни от най-полезните продукти, когато става въпрос за загуба на тегло.

Фризьор: Това е най-грубата грешка, която съсипват косата

Брюкселско зеле

Те може и да не са сред любимата ви храна, но са безкрайно полезни. Малките зеленчуци са с високо съдържание на протеин. Протеиновата диета всъщност стимулира метаболизма, намалява апетита и влияе на хормоните, които регулират теглото ни

Брюселското зеле съдържа и много фибри, които ни засищат, без да ни издуват.

Броколи

Броколите имат високо съдържание на витамин Ц. Именно храни, които имат повече витамин Ц в себе си спомагат за изгарянето на до 30% повече мазнини по време на тренировка например, разкрива изследване на учени в университета в Аризона.

Броколите са особено нискокалоричен зеленчук, който пък съдържа много диетични фибри, които ще ви заситят за по-дълго време. Те също са богати на протеин и са сред любимите храни на вегетарианците.

Ако добавите броколи към вашия режим на хранене, то може да намалите нивата на кръвната си захар, което е добре за тези, които страдат от диабет тип 2.

Зеле

Зелето е богато на антиоксиданти и витамини. Консумацията му е много полезна за здравето ви. То има страхотен ефект върху изгарянето на калории.

Ферментиралите храни съдържат пробиотици, които от своя страна спомагат за ускоряване на метаболизма и изгарянето на мазнините.

Карфиол

В карфиолът се съдържа много холин, който пък спомага за повишаване на метаболизма. Популярният зеленчук съдържа около 92% вода. Консумирането на нискокалорични храни с високо съдържание на вода е чудесен начин за загуба на тегло.

Коментирай

1111111111111111

1111111111111111 19.04.2022 9:48

МИЛИ ПРЕДСТАВИТЕЛИ КОИТО НИ ОБЯСНЯВАТЕ КАК ДА ОТСЛАБНЕМ УЧЕТЕ И СЕ ОБРАЗОВАЙТЕ- ПОТРЕСАВАЩО Е ДА ПИШЕТА ВИТАМИН С С БУКВАТА Ц. ТОВА Е ПЪЛНА КАТАСТРОФА ЗА ТОЗИ КОЙТО ГО Е ПИСАЛ.